Cauta in site


   Contribuie si tu!

Contribuie
Adauga poze sau bancuri

   Vrei sa primesti
   noutati pe email?

   
Nume:
Email:
 

   Texte haioase

Texte haioase - Texte haioase



TITLURI DIN ZIARE

Tovarasul Gheorghe Cioara s-a intors in tara , pe calea aerului (Scanteia, 1978)


Este Tirgul anual al vitelor si porcinelor, veniti cit mai multi! (Scanteia, 1967)


Detaliu nefericit, aceasta femeie fusese deja victima unui accident mortal cu un an inainte (Libertatea)


Local traditional Pakistanez: , Sarmalute, Ficatei de porc (Libertatea)


In acea noapte fatala, hemoroizii il impiedicau sa inchida ochii (Libertatea)


Firul vietii victimei a fost sugrumat cu salbaticie, cu multiple lovituri de cutit (Libertatea)


Avea doar o strangulatie superficiala la umar (Libertatea)


Misterul femeii taiate in bucati ramine intreg! (Ev. Zilei)


Biserica fiind in reparatii, victimele accidentului au fost comemorate in sala de festivitati a primariei (Ev. Zilei)


Toti purtau o cirpa la brat . (Ev. Zilei)


Cu arsuri foarte grave pe 70% din corp, ea s-a stins in drum spre spital (National)


Arestarea s-a operat fara infuziune de sange (National)


Familia multumeste calduros celor care au luat parte la decesul scumpei lor Elisabeta M. (Romania Libera, decese)


Apa oceanului si clima sunt foarte umede in aceasta regiune (Romania Libera)


Raportul politiei releva ca victima s-a sinucis singura (Actualitatea Banateana)


Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat (Monitorul de Cluj)


Cind s-a sinucis nefericita femeie? Oare si-a gasit moartea inainte de a se arunca in apele Muresului? (Monitorul de Timisoara)


Gaurile din lenjeria lui lasau sa se intrevada o familie saraca (Monitorul de Timisoara)


Vinatoarea in Vrancea: mai putini cerbi, dar mai numerosi (revista AGVPS)


Isi misca coada in cadenta, ca un soldat la parada (revista AGVPS)


Ultimele lui cuvinte au fost o tacere sfidatoare (Glasul Bucurestilor)

 
Trimite unui prieten
Trimisa de dan pe 02 aprilie 2007 11:25 | 2781 afisari
 

Stire de ultima ora despre situatia din Israel: لاقات اللبنانية السورية تدهوراً متسارعاً بات يهدِّد بتكريس شرخ عميق بين البلدين الجارين والشعبين الشقيقين. لقد اتسع نطاق هذا التدهور منذ إجراء عملية التمديد للرئيس !! Nu imi vine sa cred ce s-a intamplat! Groaznic!
 
Trimite unui prieten
Trimisa de dan pe 22 martie 2007 18:51 | 1873 afisari
 

Dictionarul Femeilor - pentru Barbati

Dictionarul Femeilor - pentru Barbati

>Da = Nu
>Nu = Da
>Poate = Nu
>Imi pare rau = O sa-ti para rau
>Avem nevoie = Vreau
>Hotaraste tu = Decizia corecta e deja evidenta
>Fa cum crezi = O sa-ti para rau dupa aia
>Trebuie sa vorbim = Am nevoie sa ma lamentez
>Sigur, fa-o daca vrei = Nu vreau s-o faci
>Nu sunt suparata = Sigur ca sunt suparata,tampitule!
>Esti atat de masculin = Trebuie sa te mai razi
>In seara seara asta esti atat de dragut cu mine = E posibil sa te
>gandesti numai la sex?
>Stinge lumina = Am celulita
>Bucataria asta este asa de nepractica = Vreau o casa noua
>As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila,alte electrocasnice
>Am auzit un zgomot = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi
>Ma iubesti? = Trebuie sa-ti cer ceva
>Cat ma iubesti? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa
>Am fundul mare? = Spune-mi ca sunt splendida
>Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii de acord cu mine
>Nu-i nimic, pe bune = Doar ca esti un asemenea tampit
 
Trimite unui prieten
Trimisa de dan pe 12 martie 2007 18:54 | 3526 afisari
See this in english: Women dictionary - For men
Mira in espagnol: El diccionario de las mujeres para los hombres
 

Despre ecartament

Ecartamentul standard al cailor ferate din Statele Unite este de 143.5 cm.
Este un numar foarte ciudat.
De ce se foloseste acest ecartament? Pentru ca asa se construiau in Anglia, si primele cai ferate din SUA au fost facute de englezi expatriati.

De ce construiau englezii asa? Pentru ca primele cai ferate au fost facute de oamenii care construisera tramvaiele premergatoare trenului si acesta
era ecartamenul folosit de ei.

De ce il foloseau? Atunci cind au inceput sa faca tramvaiele au folosit aceleasi scule si sabloane pe care le foloseau pentru a construi trasuri iar acestea aveau aceasta spatiere a rotilor.

De ce trasurile aveau nevoie de aceasta distanta intre roti? Ei bine, daca ar fi incercat sa foloseasca orice alta spatiere, rotile s-ar fi rupt in cele din urma pe vreunul din vechile drumuri din Anglia, pentru ca aceasta era departarea dintre santurile sapate de alte roti de-a lungul timpului.

Cine construise aceste drumuri? Primele drumuri ce acopereau mari distante
in Europa (si in Anglia) au fost construite de Roma Imperiala, pentru
legiunile ei. Multe drumuri au fost folosite de atunci pina in ziua de azi.
Iar carele de lupta romane au sapat primele santuri in ele, iar dupa aceea
toata lumea si-a potrivit rotile dupa ele, ca sa nu riste sa si le strice.
De vreme ce carele de lupta erau facute de romani (sau la comanda lor)
erau toate la fel in privinta standardelor. Ecartamentul cailor ferate din
Statele Unite de 143.5 cm deriva din specificatiile originale pentru carele
de lupta romane.

Birocratia este nemuritoare. Astfel ca, daca vreodata va intilniti cu cine
stie ce specificatii stranii si va intrebati "de unde curu' calului le-au
scos astia?" este perfect posibil sa fie o intrebare corecta, pentru ca, de
exemplu, carele de lupta romane erau facute astfel incit latimea lor sa fie
cit fundurile celor doi cai. Astfel am gasit raspunsul la intrebarea de la
care am pornit initial.

Si acum partea interesanta. Cind privim naveta spatiala pe platforma ei de
lansare, vedem doua rachete auxiliare atasate de rezervorul principal de
combustibil. Acestea sunt "Solid Rocket Boosters" -- SRB.
SRB-urile sunt facute de Thiokol la fabrica din Utah. Inginerii care au
proiectat SRB-urile ar fi vrut sa le faca mai mari in diametru, dar ele
trebuiau transportate cu trenul de la fabrica pina la locul de lansare.
Calea ferata trece printr-un tunel in munti. SRB-urile trebuiau sa incapa
in tunel. Tunelul este facut pe masura caii ferate, care este la rindul ei
cam cit dosurile a doi cai.
Astfel ca, una din trasaturile esentiale a propulsiei celui mai puternic
mijloc de transport din ziua de azi a fost determinata acum mai mult de
doua mii de ani, de latimea unui dos de cal.
 
Trimite unui prieten
Trimisa de sorin pe 06 martie 2007 11:49 | 2321 afisari
 

 <<   <    19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29    >   >> 
pagina 25 din 29